Subject: Tõrva Gümnaasiumi arvutite rendi tagastamine
From: "info - RIT" <[email-masked]>

From: Argo Alaniit <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 3, 2025 11:08 AM
To: info - RIT <[email-masked]>
Cc: Maarja Kallis <[email-masked]>
Subject: Tõrva Gümnaasiumi arvutite rendi tagastamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tere!

Kirjutan seoses antud lepinguga: Hankeleping nr 2/89-21

Kahjuks lepingus olev  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
e-mail enam ei tööta ja rik ütles, et teie peaksite selle lepinguga olema
kursis.

Uuriks kahte asja:

1.	Mis oleks maksumus, kui kool sooviks need arvutid endale osta?
2.	Kuhu peaks seadmed tagastama ja kuidas?

Aitäh
Argo
5552 3351